zaterdag 19 juli 2008











4 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een leuke foto's ,

betty , nr 2 vond ik al heel komisch maar met nr 5 heb ik wel hardop moeten lachen . Maar even later las ik dat je je daar niet goed voelde - oschjaarm!

en gilles : net een echte op die boot!
grtjsssss

dom en jeannot zei

groetjes !

hoe het komt dat dit bericht zo kort is kom je nog wel te weten (kun je weer met me lachten)

dom en jeannot zei

Hé leutjes,

ben al terug!

het is overduidelijk dat jullie met volle teugen, "om stieksjeloes op te zin", heb vandaag pas het vervolg van je verhaal gelezen, in adem uit en geloof me, met momenten viel me de mond ervan open, 'tis me ook opgevallen dat Betty haar kookkunst te wensen nalaat, en dat ze altijd dezelfde broek draagt, da zijn we nie gewend zulle, ma ja 'tis vakantie veur iet hè!
Superrrrrrrr dat het jullie gelukt is de Noordkaap te bereiken, nie te doen jong!
En Gilles, gaat het al wat beter met het geblesseerde been? ma gij zijt ne straffe hè!
Hier in Henis ne vierling geboren, we hebben het stil gehouden, natuurlijk, kraambezoek kan nog altijd!
Alvast ene veilige trip terug en geniet nog volop!!!
Dikke knuffel van ons

ps. bij 't bekijken van de foto's zegt Dom:"Is da de middernachtzon die daar op de rotsen ligt?"

Anoniem zei

Hallo ginder weer zeer mooie fotos ja Gilles daar zijn de noren voor bekent om hun visvakanties he Betty als ge nog eens slecht weer moest treffen probeer zoveel mogelijk in het middenste van de boot te staan oude zeerat nu nog de buren Gilles ik heb u taak zo goed mogelijk overgenomen alles zat goed vast nu en dan maar kontroleren heb ik gezegd Anita heeft nog tijd te kort gehad denk ik want ze is nog lang op de been geweest maar goed ze zijn ook op weg en ik heb hun boontjes al gepikt zo dat was een hele boterham nog fijne dagen en tot Robert